Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

House of Markus and Candice

3 posters

Go to page : 1, 2, 3 ... 18 ... 36  Next

Go down  Poruka [Stranica 1 / 36.]

1House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:14 pm

cruella.

cruella.
Administrator
Administrator

*nasmijesi se siroko*Hvala....i ti si isto jako lijepa.I u drugom stanju.O boze.Nema te 5 godina i vec nadjes decka i zatrudnis?

2House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:14 pm

Persephone

Persephone
Administrator
Administrator

Sta ces,zivot je cudo.
smeje se i udje unutra

3House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:15 pm

Always and forever

Always and forever
Administrator
Administrator

*Metju je krenuo za majkom. Vidi Viseniju nasmeši se i okači joj se o nogu*
-Hoćeš li da gldaš zmajeve sa mnom? *pita je gledajući odozdo gore ka njoj. Markus se nasmeje, iako je u stvari zbunjen njenom trdnoćom*

4House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:15 pm

cruella.

cruella.
Administrator
Administrator

Za dijete se moras ....vec?xD

5House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:16 pm

Persephone

Persephone
Administrator
Administrator

Hocu.I pokazacu ti jednom pravog zmaja,mali.Zelis li to?
gleda ga sa osmehom

6House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:17 pm

cruella.

cruella.
Administrator
Administrator

Ne,neces mu pokazati zmaja,ne,ne ne.Striktno sam zabranila jos i prije njegovog rodjena ikakvog dodira s magijom.

7House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:18 pm

Persephone

Persephone
Administrator
Administrator

Pa ja sam zmaj.
namigne Candice
Iako ne licim na njega.

8House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:18 pm

cruella.

cruella.
Administrator
Administrator

Neka i ostane tako.

9House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:19 pm

Persephone

Persephone
Administrator
Administrator

I hoce.
Ne sekiraj mi se,molim te.
osmehne se i sedne

10House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:19 pm

Always and forever

Always and forever
Administrator
Administrator

-Khm. *Markus se nakašlje*
-Tehnički, dozvolila si da on bude u dodiru sa magijom, ako devojčice ne budu. U ostalom, već smo videli da on ima magiju u svjoj krvi, tako da, šta god ti htela, on ima direktan dodir sa magijom. *stara je to svađa i stari razlozi i on ih samo mehanički ponavlja*
-Uđi, Visenija. Sedi. I molim te, nemoj da mu pokazuje prave zmajeve. Ne još, barem...

11House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:19 pm

cruella.

cruella.
Administrator
Administrator

U redu.*nasmijesi se i poljubi Mathewa u glavicu*

12House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:20 pm

Persephone

Persephone
Administrator
Administrator

Dobro,necu.
podigne ruke kao da se brani
Pricajte.Sta se sve izdesavalo?

13House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:22 pm

Always and forever

Always and forever
Administrator
Administrator

*nasmeši se*
-Do danas, ništa posebno. Devojčicama je ovo prvi dan škole, a evo i tebe... Jesi li gladna? *prebaci joj jednu ruku preko ramena*

14House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:23 pm

Persephone

Persephone
Administrator
Administrator

Nisam,jela sam kod kuce.
obgrli stomak rukama

Zadnja promjena: Nissa Nissa; ned lis 02, 2011 9:26 pm; ukupno mijenjano 2 put/a.

15House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:25 pm

Always and forever

Always and forever
Administrator
Administrator

*namršti se malo, ali samo malo. Gotovo neprimetno*
-Sedi onda barem. Kako si?

16House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:26 pm

cruella.

cruella.
Administrator
Administrator

*pogleda na sat*Ajme!!!!!!!!!!!!!!!!

17House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:26 pm

Persephone

Persephone
Administrator
Administrator

Ja odlicno,ti?

18House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:27 pm

Always and forever

Always and forever
Administrator
Administrator

-Divno... Štajebilo? *okrene se automatski uspaničen ka Candice*

19House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:28 pm

cruella.

cruella.
Administrator
Administrator

Zaboravili smo pokupiti djevojcice!*udari ga jastukom po glavi*

20House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:28 pm

Persephone

Persephone
Administrator
Administrator

Suzdrzava smeh

21House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:29 pm

Always and forever

Always and forever
Administrator
Administrator

-Au! Kako? Samo što su otišle...*pogleda na sat*
-Za ime Boga, koliko sam ja to pisao?! *nestane*

22House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:29 pm

cruella.

cruella.
Administrator
Administrator

*smije se*Budalice.

23House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:30 pm

Persephone

Persephone
Administrator
Administrator

Kikoce se

24House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:30 pm

Always and forever

Always and forever
Administrator
Administrator

*vrati se za pola sata, vozeći kola. Devojčice istrče sa zadnjeg sedišta kada se parkirao*

25House of Markus and Candice Empty Re: House of Markus and Candice ned lis 02, 2011 9:31 pm

cruella.

cruella.
Administrator
Administrator

*nasmijesi se*Dolaze,xD

Sponsored content

[Vrh]  Poruka [Stranica 1 / 36.]

Go to page : 1, 2, 3 ... 18 ... 36  Next

Permissions in this forum:
Ne moľeą odgovarati na postove.